Nano wzmacnia dział kreacji

150x110

Stanisław Warwas dołączył do zespołu agencji reklamowej nano, obejmując stanowisko senior copywritera.

Stanisław Warwas jest copywriterem, z wykształcenia językoznawcą-afrykanistą. Od 1998 roku był związany z różnymi agencjami (Grey Worldwide, Momentum Experiential Marketing, Testardo) i różnymi formami działalności reklamowej. Jest autorem kampanii reklamowych m.in. dla Telekomunikacji Polskiej, Maspex Wadowice, Centertel, Procter& Gamble, Nokia, Grupa Żywiec, Bahlsen. Wielokrotnie nominowany do nagród reklamowych, zdobywca dwóch Kreatur i nagrody Effie, brał udział w walce o Canneńskie Lwy.

„Sukcesywnie rozwijamy dział kreacji. Stawiamy na doświadczonych pracowników z bogatym portfolio i cenionych przez branżę” – mówi Łukasz Janowski, szef agencji nano.

nano to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu mediowego PMPG SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Jako integrator marketingowy, dzięki umiejętnemu łączeniu własnych narzędzi i kompetencji ze specjalistycznymi rozwiązaniami swoich partnerów, sprawnie i efektywnie realizuje komunikację w obszarze 360 stopni. Pracami agencji kieruje Łukasz Janowski, Client Service Director.